Nostre més sincer agraïment a Alfred y Joan

En nom del club, volem expressar el nostre més sincer agraïment a Joan Castañera Molins i Alfred Pérez Calmet pel seu increïble treball al capdavant de l’equip de noies durant els últims 5 anys. La seva dedicació i compromís han estat fonamentals per a portar a l’equip a la Divisió d’Honor Plata i mantenir-ho, estem realment agraïts per això.

Encara que ens entristeix saber que aquesta temporada serà l’última en la qual estareu al capdavant de l’equip, volem que sapigueu que la vostra labor i compromís no han passat desapercebuts. Per això, ens agradaria expressar el nostre més sincer agraïment per tot el que heu fet pel club i per les jugadores.

És per això que ens complau atorgar-vos aquesta placa en reconeixement al vostre treball incansable i la vostra dedicació a l’equip. Esperem que aquesta placa els recordi sempre l’impacte positiu que han tingut a la vida de les jugadores i a la comunitat del club.

A més, ens agradaria acompanyar la placa amb un ram de flors com a mostra del nostre apreci i gratitud. Esperem que aquesta petita mostra d’agraïment pugui fer-vos sentir el valorats que sou i l’impacte que heu tingut en les nostres vides.

De nou, moltes gràcies per tot el que heu fet. Us desitgem el millor en els vostres futurs projectes i esperem que sempre recordeu els moments positius que heu compartit amb l’equip

No Replies to "Nostre més sincer agraïment a Alfred y Joan"