Homenatge a la Laura i la Nicole, campiones d’Espanya

Aquest passat dissabte 17 de gener, les nostres cadets Laura Rodríguez i Nicole López van rebre, abans del partit que enfrontava al nostre Sènior Femení a l’Esportiu Castelldefels, un càlid homenatge per part de tots els que formem el Club pel seu gran paper al Campionat d’Espanya de Seleccions disputat el mes de gener a Galícia, i on les nostres jugadores van aconseguir fer-se amb la medalla d’or.

La Nicole i la Laura van ser reconegudes amb un passadís format per les seves companyes de l’equip Cadet Blau així com per les components Sèniors, abans de rebre un ram de flors i una caixa de bombons i, com no, del càlid aplaudiment de tots els aficionats/es i jugadors/es del Club; tots orgullosos per aquest èxit.

Enhorabona Laura i Nicole!

No Replies to "Homenatge a la Laura i la Nicole, campiones d'Espanya"