Festa de Nadal 2018

ENLACE A FOTOS

Aquest divendres 21 de desembre a la tarda, al Jacme March es celebrarà la ja tradicional Festa de Nadal del Club Handbol Gavà, on tots els jugadors, entrenadors, delegats, socis, aficionats i seguidors del Club podran gaudir d’una tarda divertida, esportiva, social, i un any més, amb la presencia del Pare Noel!

Als ja tradicionals partidets d’handbol, on sempre busquem que es puguin barrejar jugadors de diferents equips per gaudir tots junts, i que tindran els següents horaris:

• 17’30 a 18’30: Prebenjamins i Benjamins
  • 18’30 a 19’30: Alevins i Infantils
  • 19’30 a 21’00: Cadets, Juvenils, Sèniors i Màsters

Hi afegirem un parell de pica-pica: el primer d’ell a les 19:00h, orientat als jugadors i familiars de base (Prebenjamins, Benjamins, Alevins i Infantils), i un segon a les 21:00h, per als Cadets, Juvenils, Sèniors i Màsters.

A més a més, tindrem de nou al Pare Noel al Jacme, que entre les 18:00h i les 19:00h. recollirà totes les cartes que els menuts li facin arribar. Aprofiteu aquesta oportunitat!

Per últim, el Club se suma aquest any a la campanya ‘A Gavà, cap infant sense joguina’, i per tant, tots aquells que ho vulguin, podran portar joguines noves i no bèl·liques que seran entregades als nens més desafavorits que no tenen la sort de poder gaudir de joguines en aquestes festes.

Recordeu, fem que el divendres 21 de desembre sigui una gran festa nadalenca de solidaritat i diversió del Club Handbol Gavà!

No Replies to "Festa de Nadal 2018"