Campus d’Estiu CHG 2020

CANCELADO Campus d’Estiu CHG 2020

Primer de tot, desitgem que vosaltres i les vostres famílies estigueu bé.

El Club Handbol Gavà finalment no realitzarà el “II CAMPUS ESTIU CHG”. Després de veure i analitzar totes les possibilitats creiem que serà difícil complir amb les mesures de seguretat necessàries per garantir una activitat segura amb els estàndards de qualitat que volem oferir.

Es molt difícil prendre aquesta decisió perquè teníem moltes ganes de celebrar aquesta segona edició. Aquesta mesura la prenem amb l’objectiu de prevaldre la salut i el benestar de tots els/les jugadors/es federats/es d’handbol i els nostres entrenadors/es.

Pel que fa a les transferències rebudes de pagament, durant el mes de juny seran retornades.

Disculpeu les molèsties, us esperem amb moltes ganes l’estiu del 2021.

Gabriel Martorell

Director del Campus Estiu CHG

Club Handbol Gavà

Desitgem que estigueu bé.

En referència al II Campus Estiu CHG, els que no heu fet la transferència espereu a fer-la, restem a l’espera de com evoluciona la situació.

Si finalment no el podem realitzar tornaríem els diners als que ja heu fet la transferència.

El Club Handbol Gavà obre inscripcions per el CAMPUS ESTIU CHG 2020.

Aquest Campus el realitzarem a Andorra (Ordino) allotjament  Hotel La Planada la setmana del 1 al 8 de Juliol, i està obert a tots els clubs . Aquest Campus va dirigit a nois/es de Categorías Benjamí a Juvenil, nascuts 2011-2003

Trobareu tota la informació

en aquest pdf explicatiu.

📢📢 Al Campus d’Estiu CHG no només farem entrenaments d’handbol, també activitats durant la setmana: Piscina, Dinàmiques Grupals, Jocs de Nit, Sortides a la Natura, Tallers, etc.

Tancament Inscripcions: Dimecres, 3 de Juny 2020

S’adjudicaran les places per ordre d’inscripció: 50 places disponibles

No trigueu a apuntar-vos!

Per qüalsevol dubte o pregunta no dubteu a ficar-vos en contacte amb nosaltres:  campusestiuchg@gmail.com