Handyfesta 2023

El proper divendres 24 de març, torna la “HandyFesta 2023”

Despres de 3 anys, una nova trobada entre jugadors, jugadores, entrenadors, pares, socis i simpatitzants del club:

Aquest esdeveniment ens permet seguir reforçant la relació que hi ha entre tots nosaltres i que tants beneficis ens aporta social i esportivament. A més de sumar esforços per tal de cobrir el pressupost de la temporada, ens permet afrontar els pagaments al dia i continuar sense cap tipus de deute amb cap persona ni cap empresa.

Així aconseguim, d’una manera lúdica i pensant en positiu, que la pràctica de l’handbol a Gavà segueixi sent una realitat de present i futur, substituint els ajuts i esponsoritzacions que tradicionalment rebíem i que la cojuntura econòmica ens nega actualment.

L’ajuntament de Gavà dóna suport a la nostra cita i ens ha cedit el col·legi Jacme March..

HANDYFESTA 2023

DIA:                24 de març de 2023

LLOC:             Col·legi Jacme March

HORARI:        De 18:00h a 01:00h

PREU:            (majors de 18 anys)   10 €  (2 consumicións)

(menors de 18 anys)  7 €  (2 consumicións sense alcohol)

(infantil tarda)          2 € (Suc o Batut cacau + entrepà)

La millor música. Comptarem amb la col·laboració de l’inigualable DJ (disc jòquei) Marck Clark

ENTREPANS a 2,50€: Disposarem de servei d’entrepans , però només mitjançant reserva anticipada. (fuet, formatge, truita de patates, Frankfurt i pernil) a més disposarem de servei de patates fregides a 1,50€ el cartutx

L’aforament del local es limitat i és per aquest motiu que recomanem que el més aviat possible us poseu en contacte per reservar la quantitat d’entrades que necessiteu.

Estaran a la venda en el punt d’ajuda (Pavelló Jacme March)

Dilluns, dimecres i divendres de 17:30 a 19:00 o reservant a través de l’email areasocial@handbolgava.es

Esperem la vostra participació per tal de trobar-nos tots i passar una bona estona junts.

Us agraïm un cop més la vostra col•laboració i aprofitem l’ocasió per desitjar-vos una

Bona HANDYFESTA

No Replies to "Handyfesta 2023"