Gràcies Laia

En nom del club, ens agradaria expressar la nostra profunda gratitud i el nostre més sincer agraïment a @laiaandrade per la seva dedicació i compromís en el club durant els últims 5 anys.

La seva feina i la seva presència han estat fonamentals per aconseguir pujar de Lliga Catalana a la Divisió d’Honor Plata, i per això estem realment agraïts.

Malauradament, sabem que aquesta temporada serà la seva última amb nosaltres, ja que ha decidit retirar-se del món del handbol. Tot i així, volem que sapiguis que la teva contribució i el teu llegat dins del club seran sempre recordats i apreciats.

En honor a la teva dedicació i al teu compromís amb el club, ens complau regalar-te aquest ram de flors com a mostra del nostre agraïment. Esperem que aquest petit detall et faci sentir lo valorada que ets i que sempre recordis els moments positius que has compartit amb nosaltres.

Així doncs, en nom del club, et desitgem tot el millor en el teu futur i esperem que segueixis aconseguint tots els teus objectius amb la mateixa passió i dedicació que has demostrat en el teu temps amb nosaltres.

No Replies to "Gràcies Laia"