Ampliada la col·laboració amb Penta Sports

El nostre Club ha ampliat la col·laboració ja existent amb la tenda de material esportiu Penta Sports, que a més de la col·laboració de patrocini que ja mantenia, de cara a aquesta propera temporada també esponsoritzarà al nostre Club.

La tenda especialitzada veurà com el logo del seu negoci serà visible a la samarreta dels nostres equips Juvenil Masculí A, Juvenil Femení i Cadet Femení A, demostrant de nou el seu compromís amb el nostre Club i amb l’handbol a la nostra ciutat.

Agraïm una vegada més la seva plena confiança en la nostra entitat, mentre desde el Club seguim treballant per a sumar nous projectes i col·laboracions en benefici de tots els nostres socis/es, jugadors/es i aficionats/es a l’handbol a Gavà.

No Replies to "Ampliada la col·laboració amb Penta Sports"