Nou acord amb la Llibreria Pelegrín

Ahir es va signar un nou acord de col·laboració amb la Llibreria Pelegrín de la nostra localitat. Gràcies a aquest, tots/es els socis/es i jugadors/es del nostre Club es beneficiaran dels següents descomptes i promocions:

a) 15% en la compra de material de papereria.
b) 5% en la compra de consumibles relacionats amb informàtica.
c) 5% en la compra de llibres.

Cal puntualitzar que aquests descomptes s’aplicaran presentant el carnet de soci del Club, i tan sols no s’aplicaran aquestes promocions en els casos de productes que ja estiguin rebaixats o amb ofertes especials de promoció per al públic en general.

La durada d’aquest acord amb la Llibreria Pelegrín tindrà una durada incial de l’1 d’Octubre de 2016 fins el 30 de Setembre de 2018.

De nou, des del Club agraïm tots els esforços i la col·laboració que diferentes entitats privades i negocis de la nostra ciutat estan donant a l’handbol gavanenc. És un plaer veure com l’esport en general, i l’handbol en particular, genera l’interès merescut a Gavà.

329648_276280825769637_1448061689_o

No Replies to "Nou acord amb la Llibreria Pelegrín"