Obres de millora al Jacme March

Després d’observar els últims dies l’estat de deteriorament del nostre pavelló Jacme March, especialment durant les últimes pluges que han afectat a la pràctica normal del nostre esport a la instal·lació, amb goteres que han afectat al terreny de joc, als passadissos i als vestidors, el Club i els seus aficionats vàrem transmetre el nostre malestar a l’Ajuntament a causa d’aquesta situació, aprofitant la rellevància que han adquirit als últims temps les xarxes socials.

L’Ajuntament de Gavà va respondre ràpidament a aquestes queixes, afirmant que en breu s’iniciarà un procés de remodelació i millora del Jacme March, unes obres totalment necessàries per a que tots els nostres jugadors/es puguin desenvolupar el seu dia a dia esportiu amb normalitat. A continuació podeu veure l’esmentat comunicat:

ajuntament

Des del Club Handbol Gavà hem volgut donar resposta a aquest comunicat, agraïnt al nostre Ajuntament la seva ràpida resposta, però mostrant alhora la preocupació per l’afectació que això pot suposar per als nostres jugadors/es i per una actuació que, creiem, arriba tard. El comunicat oficial del Club a aquesta situació el podeu llegir tot seguit:

comunicado

No Replies to "Obres de millora al Jacme March"