El Centre Mèdic CUEM, nou col·laborador

El Centre Mèdic CUEM, que té la seva seu central a la nostra localitat, acaba d’arribar a un acord amb el nostre Club per tal de ser-ne col·laborador durant els propers dos anys.

Aquest Centre Mèdic, habilitat per la mútua de la Federació Catalana d’Handbol, suma ara a la seva estreta relació amb el nostre esport el ser col·laborador de la nostra entitat, oferint preus especials als nostres jugadors i socis per a qualsevol servei que ofereix i que a continuació detallem:

oferta

A més, els nostres jugadors Infantils Masculins i Femenins, fruït d’aquest acord, duran el logotip del Centre Mèdic CUEM a les seves equipacions aquestes dues properes temporades.

De nou, agraïr a una empresa més de Gavà el sumar-se al projecte del nostre Club, i el confiar en el treball que està fent la nostra entitat envers l’handbol a la nostra localitat.

No Replies to "El Centre Mèdic CUEM, nou col·laborador"