Benvinguts al nou web!

Estrenem temporada i nova web al Club Handbol Gavà. Obrim una nova finestra a la xarxa amb la intenció de millorar la comunicació amb les mares, pares, socis i seguidors i fer arribar els nostres projectes al món de l’handbol. Aquest espai, que vol esdevenir el centre comunicatiu del club, hi trobareu actualment:

• Tota la informació del club.
  • Tots els equips i jugadors.
  • Els horaris i llocs d’entrenaments i partits.
  • L’enllaç als resultats i classificacions dels equips.
  • Una eina de contacte directe amb el club.

La web arrenca oferint els continguts imprescindibles per conèixer el nostre club i amb una clara vocació de servei cap els seus membres. Compta amb un gestor de continguts flexible, un espai ampliable i un disseny adaptable a qualsevol dispositiu, el que ens permetrà créixer en funció de les necessitats.

Per qualsevol suggeriment us podeu posar en contacte amb nosaltres a través d’aquest formulari.

Desitgem que us agradi!!

No Replies to "Benvinguts al nou web!"