Viu l’estiu de blaugrana!

Estem ja immersos  en ple estiu i com que volem que gaudiu de les vostres vacances pensant en blaugrana, us convidem a que ens envieu les vostres fotografies vestint els colors del nostre Club en aquesta època estival.

És per això que volem que ens envieu les vostres fotografies estiuenques amb els colors del CH Gavà. Les imatges poden ser d’un viatge al lloc més remot del món on heu arribat vestint la samarreta del Club o bé d’una tarda a la platja de la teva ciutat. Pot ser amb la vostra parella, família, amics/amigues…a la piscina, de càmping, de turisme…però sense oblidar els colors blaugrana del CH Gavà.

Totes les fotos que ens envieu (que heu de fer arribar al correu electrònic secretaria@handbolgava.es) serviran per a fer un mosaic al Jacme March, alhora que les publicarem també a les xarxes socials del Club per a veure com el CH Gavà està més viu que mai arreu del món i durant l’estiu.

Esperem les vostres fotos!

No Replies to "Viu l'estiu de blaugrana!"