Un punt de lluita, d’esforç i de molt sacrifici col·lectiu

Sènior Femení 20 – Handbol Canovelles 20 (mitja part 9-9), equip dirigit per Roger Antich y Alex Vivancos

Punt important l’aconseguit el passat dissabte per les nostres noies en el seu partit contra el 5è classificat, i es que de nou, les baixes van ser un important escull a superar, ja que les nostres noies es presentaven amb només un canvi. Tot i això, l’equip va sortir a demostrar que la derrota en pista vallesana a la primera volta (19-10) no era el reflex d’aquest grup, i amb força intensitat, els primers minuts van ser de domini local, aconseguint un 5-2 d’inici que feia que el públic, una vegada més, s’endollés animant a l’equip. Tot i això, la qualitat visitant va anar reduint aquest avantatge, fent que al descans, el resultat fós d’empat a 9, amb un bon treball defensiu de les nostres ajudat per, de nou, una excel·lent porteria.

A la represa, l’igualtat al marcador va seguir essent la tònica, amb lleugers avantatges de les nostres que, però, no podien acabar de trencar el marcador. A falta de menys de 10′, les visitants es van
avançar al marcador, i es que la benzina de les gavanenques començava a estar en reserva, degut a l’esforç titànic de les noies i al fet de tenir només un canvi al llarg dels 60′.

Tot i això, i després de superar una doble exclusió en contra, les nostres noies van aconseguir refer-se, i amb una defensa i porteria formidables, van aconseguir empatar el partit a falta de poc més de 30″. La última defensa no va donar opció a les visitants, que van acabar llançant una falta directa de forma molt lateral.

Un punt de lluita, d’esforç i de molt sacrifici col·lectiu, i es que davant les múltiples adversitats, el nostre sènior femení està treient forces d’on pràcticament no en queden per anar sumant punts que, com aquest aconseguit, poden ser molt importants.

I es que, després de deixar 4 equips per sota que ja no poden atrapar-nos, caldria poder deixar-ne un més per tal de no patir davant el descens de dos equips catalans de Plata i el no-ascens de cap equip de Lliga a Plata, que podria fer que, finalment, baixéssin 5 equips a 1a Catalana.

Ara mateix, l’equip que marca aquesta 5a posició per la cua és l’Ascó, que es troba 1 punt per sota de les nostres. Amb només 4 punts per jugar-se, cal sumar algún punt més per a assegurar aquesta fita.

La primera oportunitat, d’aquí a dues setmanes (2-3 d’abril), a la complicadíssima pista del Cardedeu, equip que compta amb jugadores de molta qualitat i que està fent una segona volta immaculada, on ha guanyat tots els partits disputats. Sembla un missió impossible puntuar allà, però les nostres ja han demostrat que poden fer front a qualsevol.

Per últim, destacar el petit homenatge que les nostres sèniors van dedicar a l’equip infantil femení del Club, classificat per al TOP4 de la seva categoria i amb una plaça per a disputar els sector estatals.

I es que més que mai, la branca femenina del Club comulga en una mateixa direcció, i això, és bàsic per als èxits col·lectius de tots els equips.

Area de comunicació

No Replies to "Un punt de lluita, d'esforç i de molt sacrifici col·lectiu"