Un partit molt intens: Papis contra Sènior C

Als inicis de la temporada passada, va néixer una iniciativa d’alguns pares i mares, amb l’ajuda de l’Escola del Club, per acostar-nos una mica més al món de l’handbol: conèixer l’esport que practiquen els nostres fills i filles des de dins. Així va ser com, un dia a la setmana, alternant pares i mares, vam començar a entrenar i fer partidets d’handbol entre nosaltres.
Aquesta iniciativa té dues vessants: una de lúdica i social que fa que els pares i mares ens coneguem una mica millor; i una altra de formativa i pedagògica cap als pares i mares. És aquesta última potser la més important: coneixent de primera mà el que costa aprendre a jugar a l’handbol, sabrem valorar els esforços dels nostres filles i filles en aquest esport.
Aquest ja és el segon any, i com els adults ens pensem que aprenem molt ràpid, els pares volíem jugar un partidet una mica més “oficial” que els que portem a terme durant els entrenaments. Així, el passat divendres, vam jugar contra el Sènior C del Club. Cal donar-los les gràcies per haver-nos fet passar una molt bona estona. A continuació teniu la crònica del partit.

Gran nit d’handbol viscuda al Jacme March!!!!!!

SENIOR”C”-PAPAS GAVÀ 31-29

Partit vibrant fins l’últim minut que la balança ha decantat a favor del “C”.

Hem vist a l’equip de PAPAS amb jugadors de molt de talent que posaven les coses difícils a la defensa i a la porteria del “C”, però quan el Sènior posava la màquina en marxa, es notava la diferència de joc, ritme i sobretot encert a l’hora de fer gols des dels sis metres i les distàncies en el marcador eren grans.

Una reacció a la segona part de tot l’equip PAPAS, ha posat el marcador ajustat fins l’últim minut.

Ha sigut una gran festa de l’handbol, on el públic (unes 50 persones aprox.), jugadors, tècnics i inclus l’àrbitre s’ho han pasat “PIPA” i hem gaudit del nostre esport. A la fi del partit els dos equips s’han fet la foto conjunta pel record del CLUB HANDBOL GAVÀ i han cridat amb moltes ganes i força el nostre crit de club:

FORÇAAAAAAAAAA GAVÀ!!!!!

Àrea de comunicació

No Replies to "Un partit molt intens: Papis contra Sènior C"