Resultats i Cròniques 10-11 Febrer

Us deixem els resultats i les cròniques dels nostres equips que aquest darrer cap de setmana van jugar els seus corresponents partits, de la mà dels seus propis entrenadors (els que ens les han fet arribar).

Infantil Femení 31 – Cooperativa Sant Boi 22

Partido empezado 31 minutos tarde porque no teníamos árbitro.

Del partido destacar otra vez nuestra defensa. Podemos decir que últimamente es nuestra mayor virtud y la que nos ayuda a ganar los partidos. Esta defensa presionante nos permite marcar bastantes goles de contraataque ‘fáciles’.

El trabajo defensivo es el que nos ha permitido ganar estos 2 primeros partidos. Es muy positivo este aspecto pero tenemos que conseguir estar concentradas los 50 minutos porque aun cometemos errores que nos penalizan mucho.

En ataque bastante bien hoy, los 31 goles marcados hoy lo demuestran.

Como siempre digo para seguir mejorando, a seguir entrenando!

Cadet Masculí Grana 17 – Sant Cugat C 26

Partit on no vam acabar de fer una bona feina. Bona predisposició defensiva sense ajustar el treball amb dos pivots de l’equip contrari. Ofensivament moltes errades de llançament i alguna precipitació que van impedir que ens acostéssim al marcador al començament de la segona part. Cinc minuts finals pujant a 3:3 però sense resultat.

Salle Montcada 24 – Cadet Femení Blau 24

Estupendo comienzo de fase, jugando un partido que hemos podido ganar en la última jugada, y que nos deja mucha confianza en nuestras posibilidades: hemos tenido en la cabeza el ritmo de partido adecuado en cada momento, hemos defendido fantásticamente todo el partido, hemos encontrado diferentes soluciones ofensivas y la portería ha estado brillante sobretodo en la segunda parte!

Esta primera jornada evidencia lo que ya esperábamos: cada partido va a ser una guerra.

Ahora a seguir trabajando para corregir pequeños errores que son los que decidirán cada partido, encontrar las opciones individuales óptimas para cada situación de juego y para cada jugadora, y a disfrutar de competir al máximo nivel!

Cooperativa Sant Boi 33 – Juvenil Masculí 28 (mitja part 16-15)

Inici de partit on l’atac no ha estat prou fluid i ens ha penalitzat amb alguns contraatacs locals, que d’inici els ha donat un primer avantatge. Però ràpidament hem començat a tenir més encert en atac, tot i que no ha estat al nivell que havíem vist en algun dels últims partits. La defensa també s’ha anat assentat a mesura que avançaven els minuts i ajudaven a la porteria a parar. Descans 16 a 15.

Algun error de llançament ha fet que els locals tornessin a agafar una petita renta, que hem equilibrat amb bon treball al darrera. La dinàmica de la segona part ha estat marcada per la igualtat, tot i que sempre remant des del darrera, la qual cosa ens ha passat factura en el tram final del partit on no ha arribat el físic i ha provocat moltes errades en atac. Els últims minuts hem hagut d’assumir més riscos i no ens ha donat el resultat esperat, acabant el partit 33 a 28.

L’actitud ha estat durant els 60′ i s’ha competit els 60′, la resta és seguir treballant per a millorar.

Sènior B Masculí 25 – Sant Cugat C 29

Intentamos conseguir objetivos personales y de equipo en cada partido, pero esta vez no pudimos, dejándonos una sensación de pequeño paso atrás respecto de los dos últimos partidos. Nuestro 5:1 no fue lo suficientemente bueno, nuestro ritmo a ratos y nuestro ataque posicional falto de paciencia y con momentos de poca efectividad. Aun así 25-29 final, aunque la decepción de no haber jugado bien estaba en el ambiente, volviendo a aparecer protestas infantiles al árbitro y sus consiguientes sanciones.

Con todo eso a mejorar se hace necesario entrenar, entrenar y entrenar; aprender, aprender y aprender, tanto los martes como los jueves como los viernes. Esperamos volver a la buena presencia en entrenamiento y a seguir!

Cambrils 37 – Sènior A Masculí 31

La actitud, sacrificio y lucha fue buena pero nos faltó calidad y nivel de juego. Ellos fueron mejores que nosotros y no fuimos capaces de frenar su ataque. Su experiencia en resolver situaciones y su antropometría nos hizo mucho daño. No podemos mejorar demasiado nuestra antropometría pero sí las experiencias para hacerlo mejor: a entrenar!

Granollers Atlètic 31 – Sènior Femení 22 (mitja part 21-10)

Davant d’un equip jove però amb qualitat, 10’ on vam desaparèixer de la pista per complet van condemnar el partit, sentenciat ja a la mitja part. Els primers 20’ de partit van ser igualats, amb una defensa que més o menys van funcionar i un atac organitzat que aconseguia bones situacions de llançament, tot i que de nou amb una efectivitat molt més baixa que la del rival. Però 10’ on l’atac es va encallar, es van perdre moltes pilotes i es va fer aigües en defensa ens van sentenciar.

A la segona part, canvi defensiu, canvi de mentalitat i treball de cara al futur, que va permetre guanyar els segons 30’, però insuficient per a poder sumar en el partit.

Destacar accions puntuals de joc que cada vegada ens porten al joc atractiu que es busca, en un procés que no és immediat però que de ben segur portarà èxits a mig termini. Cal buscar l’excel·lència per a aconseguir resultats amb orgull.

I com no, celebrar la tornada a les pistes de la nostra juvenil Jana Castañera, que després de 10 mesos i una operació de genoll pel mig, va tornar a gaudir del Club, les companyes i el joc.

No Replies to "Resultats i Cròniques 10-11 Febrer"