Resultats i Cròniques 10-11 Desembre

Us deixem els resultats i les cròniques dels nostres equips que el passat cap de setmana van jugar els seus corresponents partits, de la mà dels seus propis entrenadors.

Sènior A Masculí 29 – Canovelles 24

Jugamos un gran partido y nos mostramos superiores al rival. Estuvimos muy bien en defensa aguantando los 1×1 de sus primeras líneas. La portería estuvo a gran nivel. El contraataque nos dio muchas opciones de lanzamientos en superioridad y desgastaba al equipo rival. En ataque  desarrollamos bien los movimientos tácticos y llegábamos a lanzar en situaciones francas.

Pero, siempre hay un pero, nuestra baja efectividad en el lanzamiento (45%) no nos dejaba separarnos en el marcador. Llegamos así a los últimos 15′ empatados y un buen final nuestro nos permitió la victoria.

El día acabó con cena de equipo y allí se mostró que somos un equipo y que lo que hay que mejorar lo haremos juntos.

img-20161210-wa0012

Vilanova del Camí 31 – Sènior Femení 16 (mitja part 13-7)

Bons primers minuts de partit de les nostres noies, amb un atac fluid i col·lectiu que superava la defensa local però que no es veia acompanyat d’efectivitat de cara a porteria, errant multitud de llançaments clars des dels 6m. La defensa, intensa en la majoria d’accions, aguantava com podia el potencial local en l’1×1 i llançament exterior, però davant la nul·la efectivitat gavanenca, no podia aguantar el marcador igualat, amb la qual cosa, s’arribava al descans 6 gols abaix, però amb bon treball col·lectiu: la baixíssima efectivitat de cara a porteria, i alguns errors individuals defensius després d’ estar fins a 1’ defensant, ens portaven de nou a un marcador exagerat pels mèrits de uns i altres.

A la segona part, la baixa fortalesa mental de les nostres va abocar de nou el partit a un marcador ampli en diferència, fruït d’abaixar els braços, deixar de confiar en el treball col·lectiu i un criteri arbitral massa dur per a les nostres, que van patir masses exclusions si més no, dubtoses. Una altra oportunitat de sumar que s’escapa, però de nou, dissabte, nova oportunitat per intentar sumar davant la nostra afició.

En acabar el partit, l’equip va gaudir de l’habitual sopar de Nadal amb amic invisible inclòs, i va demostrar que, tot i que els resultats no acaben de sortir com s’esperava, el vestidor unit és l’eix que ens ha de portar a aconseguir millors resultats. El col·lectiu i el grup, sempre per davant de les individualitats.

Veterans Masculí 27 – Garbí 21 (mitja part 15-7)

Partit dur i intens com tots els d’aquesta lliga. L’equip ha començat centrat i amb idees clares en atac que han fet agafar els primers avantatges en el marcador. Defensa molt rigurosa, intensa i acompanyada d’una bona porteria durant tot el partit ha fet la resta. Al descans 15-7.

Segona meitat on els locals no han jugat amb la mateixa intensitat defensiva, cosa que ha fet que els visitants, amb un joc directe i aprofitant el factor físic dels seus immensos pivots (jugant moltes estones amb doble pivot) s’acostéssin al marcador fins a un 19-13. Els locals han tornat a carburar durant certs moments de la segona meitat, arribant-se finalment al 27-21 final.

No Replies to "Resultats i Cròniques 10-11 Desembre"