Quatre exjugadors, a la Trailwalker Oxfam Intermón

Els propers 1 i 2 d’Abril, quatre exjugadors del primer equip del nostre Club, i actualment encara lligats al CH Gavà (jugadors màsters, comissió esportiva…) participaran a la cursa Trailwalker Oxfam Intermón, una cursa de 100km a completar en 32h amb caire benèfic i d’ajuda humanitària.

Però per a poder començar a caminar –o córrer si tenen forces suficients- aquests 100 km de la Trailwalker l’equip haurà de recaptar almenys 1.500 euros entre amics, familiars i coneguts. Amb aquests donatius, l’equip, i tots aquells que hi hagin volgut col·laborar, estareu caminant contra la desigualtat de l’accés a l’aigua potable com a exemple dels més de 500 projectes de cooperació que es duen a terme a Oxfam Intermón.

Per tal de poder ajudar a aquests 4 valents –Joan Castañera, Guillem Llorens, Albert Carbonell i Sergi Esteve– a fer realitat el seu somni d’acabar la Cursa i ajudar als territoris més necessitats, només cal que envieu un SMS al 28018 amb el text TW(espai)G162 i sota cost de 1,20€ donareu precisament aquesta quantitat i ajudareu a l’equip a la seva participació en aquest bonic repte.

Us animem a tots a col·laborar-hi, i els nostres 4 herois agraeixen l’ajuda que des de el Club Handbol Gavà (el seu Club) els podem fer arribar.

cartell

No Replies to "Quatre exjugadors, a la Trailwalker Oxfam Intermón"