Comunicat sobre Aturada General 3 d’Octubre

Des del Club Handbol Gavà volem comunicar que, malgrat que som un club esportiu, no podem quedar al marge dels fets ocorreguts ahir i condemnem enèrgicament la violència i brutalitat policial viscuda ahir als nostres carrers, pobles i barris. Volem mostrar tota la nostra solidaritat amb el poble català, independentment de les seves idees polítiques, i desitjar una ràpida recuperació als nombrosos ferits d’ahir.

En vista dels esdeveniments futurs i la convocatòria de l’aturada general de país prevista pel dia 3 d’octubre, els entrenaments de demà dimarts queden anul·lats.

I des del Club Handbol Gavà fem una crida per la NO violència i el a la Pau, la Democràcia i la Dignitat de totes les persones, més enllà dels seus pensaments polítics.

No Replies to "Comunicat sobre Aturada General 3 d'Octubre"