Comunicat CH. GAVÀ

Vistos els últims esdeveniments, la Junta Directiva del Club creu oportú insistir en que som un Club esportiu, ni més ni menys.

El Club és un espai de confluència de la diversitat social i cultural, on l’esport és un vehicle perfecte per a la integració i cohesió social, i com a tal som una entitat políticament neutra.

L’esportivitat, entesa com a manera de comprendre els altres, dialogar i respectar, són valors d’aquest Club i els seus esportistes. Amb aquesta premissa, com ja va fer la Junta Directiva a l’Octubre de 2017, condemna tot tipus de violència amb independència de la seva procedència i pretensió de justificació; sense posicionament polític, i alhora, i com no podia ser d’una altra manera, amb total respecte al lliure pensament i sentiment individual i llibertat d’expressió de tots i cadascun dels seus jugador@s, entrenador@s, delegad@s, soci@s i simpatitzants, essent aquesta tolerància , comprensió mútua, dins d’un marc pacífic i democràtic, el que ens identifica com a Club i canalitza la nostra convivència en la diversitat social.

I amb aquestes premisses, hem transmès al nostre Sènior Femení el nostre total suport després dels esdeveniments succeïts dissabte passat, mostrant la nostra total confiança perquè segueixin entrenant i jugant amb l’esforç que han demostrat tenir en aquestes darreres temporades.

Club Handbol Gavà
Junta Directiva
#CHG

No Replies to "Comunicat CH. GAVÀ"