Comença una nova temporada 2016-2017 il·lusionant

Amb un gran gruix d’equips del Club ja a ple rendiment, al llarg de les properes setmanes des dels més petits del Club fins als nostres equips Màsters ja estaràn de nou immersos en una nova temporada il·lusionant d’handbol i reptes esportius, socials i, com no, humans.

Des d’aquestes línees volem desitjar a tots els jugadors, entrenadors, delegats, directius, i com no, familiars i aficionats al nostre Club una gran temporada, plena d’il·lusions, somriures i èxits tant a nivell individual com col·lectiu. Esperem que tots els sacrificis i esforços es vegin recompensats amb el somriure de tota la nostra massa social i, evidentment, vetllarem tots plegats per a que així sigui.

I com és habitual, us anirem informant puntualment tant en aquesta web com a les nostres xarxes socials sobre tot el que envolta als nostres equips i al nostre Club: sigueu benvinguts de nou al món de l’handbol, al món del Club Handbol Gavà!

No Replies to "Comença una nova temporada 2016-2017 il·lusionant"