Carta oberta a l’Infantil Masculí Federat

Avui ens volem fer ressò d’una carta que ens ha fet arribar en Marc Prat, aficionat, seguidor i pare del nostre Club. Us la reproduïm sencera a continuació:

Carta d’opinió de Marc Prat a l’Infantil Masculí Federat

Bona tarda a tots i totes!

L’objectiu no és el resultat. El resultat ha de ser sempre una conseqüència del bon joc en la mentalitat i l’estil de joc dels jugadors del Club Handbol Gavà.

A edats formatives, aquest principi bàsic l’hem de tenir tots i totes ben clar.

Aquests nois d’aquest equip, han jugat a handbol, com us deia en algun altre escrit anterior algun altre dia.

Han participat tots i, a més a més, han jugat. No buscant marcar més gols a qualsevol preu que el rival, és a dir, corrent el risc de deixar de jugar, sinò que ells han fet cas al seu entrenador i s’han sabut oblidar del marcador en benefici de garantir el bon joc. Valore-m’ho perquè això no passa a gaires llocs. (Un dels llocs on passa és a La Masia, del FCB).

A mes a més han demostrat els que ja formaven part d’aquest equip l’any passat la seva capacitat per comprendre la capacitat de joc dels que no en formaven part i per contrapartida aquests últims d’assumir la responsabilitat d’un joc amb companys nous.

Travar i encaixar totes aquestes peces, no és fàcil, i fer-ho amb actitut de crack’s encara ho és menys. L’actitud la valoro sempre i molt, ara bé, és quan veig joves amb actitud 10 que surten del vestidor amb un somriure als llavis fins i tot quan han perdut tres partits de fases, que penso que estem fent les coses bé, entre tots, però molt especialment per part de l’entrenador i del delegat. Excepcionalment bé.

I n’hem d’estar contents i orgullosos/es i seguir recolzant aquesta línia de treball. A ningú li agrada perdre, i menys als nens a aquestes edats.

Tot amb tot, aquest equip, ha demostrat en aquestes fases haver guanyat creixent.

Ha crescut en integració, en capacitat d’entesa entre jugadors, en posicionament individual i col.lectiu, en velocitat de joc, en visió perifèrica, en capacitat d’entomar el resultat advers, en generositat i comprensió entre els membres de l’equip.

Tot això, valorat desde l’òptica del camp del creixement individual i col.lectiu de la persona i de l’equip, no té preu, és impagable.

Per tant, ha valgut molt la pena.

Un cop més ens han fet gaudir molt, i els hi ho vull agraïr a ells i a tots vosaltres, pares i mares, perquè és el resultat d’una tasca que fem tots, també els pares i les mares, valorant el que s’ha de valorar des de la grada i aparcant les polítiques resultadistes de visió curtplacista. Moltes gràcies doncs a tots i totes, i en especial, pels càrrecs que ocupen, al delegat i a l’entrenador.

Auguro un futur joiós per tots aquests joves perquè l’objectiu no és el resultat. El resultat ha de ser sempre una conseqüència del bon joc en la mentalitat i l’estil de joc dels jugadors del Club Handbol Gavà.

Ens retrobem a la grada!

fr

No Replies to "Carta oberta a l'Infantil Masculí Federat"