ASSEMBLEA GENERAL ORDINARIA DE SOCIS/SÒCIES 2023

A LES 19:00 HORES EN PRIMERA CONVOCATÒRIA

A LES 19:30 HORES EN SEGONA CONVOCATÒRIA

Benvolgut/benvolguda,

La Junta Directiva convoca als socis/sòcies a la reunió de l’Assemblea General Ordinària amb el següent Ordre del dia:

– Objectius temporada 2023-2024

1. a) àrea esportiva
  2. b) àrea econòmica
  3. c) àrea social

– Aprovació comptes 2022-2023

– Aprovació pressupost 2023-2024

– Precs i preguntes

Per al vostre coneixement:

Solament poden assistir a l’assemblea les persones sócies, que hauran d’acreditar-se.

Per motiu de les restriccions de disponibilitat de les sales de la Bòbila, l’assemblea general será telemàtica.

Els assistents haureu d’escriure mail a secretaria@handbolgava.es  dient que voleu assistir a la Junta amb el vostre nom i cognoms i número de DNI/NIE, una cópia o foto del vostre DNI/NIE i el vostre número de mòbil.

Haureu de tenir instal·lat Skype al vostre dispositiu de connexió. Al començar la reunió us enviarem una invitació per entrar en videotrucada.

Per qüestió de l’acreditació de la vostre identitat, sols serà possible la videotrucada amb imatge i no s’admetrà l’assisténcia només amb audio.

Esperem la teva assistència i aprofitem l’avinentesa per saludar-te cordialment

L’assemblea general

És l’òrgan superior de govern del club, i els seus acords són vinculants per a tots els socis/sòcies i per a la junta directiva.

Integren l’assemblea general tots els socis/sòcies numeraris i socis jugadors majors d’edat que no tinguin suspesa la condició de soci en el moment de la convocatòria.

Josep Serra Ruaix

President

Club Handbol Gavà

Gavà a 4 de Desembre de 2023